2009年4月4日星期六

来自妈妈的信







I gave you life, but cannot live it
for you.

Ican give you directions, but I cannot
be there to lead you.

I can take you to church, but I cannot
make you believe.

I can buy you beautiful clothes, but I
cannot make you beautiful inside.

I can give you love, but I cannot
force it upon you
.

我给了你生命,但我不能为你而活。

我能够给你的人生指明方向,但我不能为你领航。

我可以带你去教堂,但我不能改变你的信仰。

我可以给你买漂亮的衣服,但我不能给你内在的美。

我可以给你爱,但我不能把爱强加于你。

没有评论:

发表评论

快速搜索

最新评论